Komvux, Bvc och skräcknatt.

Natten har varit hemsk, ja faktiskt en av de värsta någonsin.
Benji har vaknat var femte minut ungefär och gallskrikit. Varför vet jag inte riktigt, men jag gissar på mardrömmar.
Är det vanligt att dom får det i den åldern? Någon annan som har barn i 3,5års åldern som har problem med sömnen?
Emellanåt var det näst intill omöjligt att få kontakt med honom. Smått skrämmande.
En dålig natt resulterade i att vi inte vaknade förrän kvart över sju imorse, stress.
Benji började dagis 8 och jag skulle va på komvux 8.30.
Men ja, vi hann. Tack och lov äter ju Benji frukost på dagis, så det slipper man tänka på på morgonen.

Nu är jag i alla fall inskriven som studerande. Kommer läsa fyra olika kurser på distans.
Detta genom komvux men på en skola som heter NTI skolan i stockholm.
Ska verkligen bli underbart roligt att plugga lite.
Skaffa sig mer kunskap.

Nu sover Ronja en kort stund, sen ska vi hämta Benji på dagis och därefter blir det BVC.
Vägning och mätning för lillan, hoppas även att dom kan lyssna på hennes lungor då hon har haft hosta ett bra tag nu och fått minskad aptit.
Dock tror jag bara det är en vanlig förkylning som vägrar ge med sig, men skadar ju inte att kolla upp det när vi ändå är där nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0