brudklänning?

Den största och absolut svåraste frågan är klänningen.
Helst skulle jag vilja ha tvådelad, men det verkar oerhört svårt att få tag i.
Dessutom är jag inte beredd att lägga hur mycket pengar som helst på något jag bara kommer använda en dag.
Hellre lägger jag dom pengarna på något annat då, kanske ringen?!

I alla fall så var vi iväg på Cinderella förra veckan, hittade en tvådelad klänning och föll pladask.
Men priset var inget jag tänkt mig och definitivt inte något jag nånsin kommer ge för en brudklänning.
Alltså går sökandet vidare.
I helgen hade jag tänkt mig att plöja igenom några affärer inne i stan, kanske kan man hitta något annat man gillar.
En släkting till mig hade köpt en lös korsett och fått uppsytt kjol till denna. Men vart hittar man snygga korsetter?

Så, än en gång ber jag om era tips (kommer nog göra det en del framöver).
Vart hittar jag korsetter? Även brudklänningar?
Billiga, men endå snygga och med hyfsad kvalite?
Någon som köpt från kina? Funkade detta bra?

Skicka gärna länkar på klänningar om ni vet nån ni tycker skulle passa just mig.
Nåt i stil med denna hade jag tänkt.

 

Klänning från Cinderella.
Bilder tagna av Pauline - http://www.sparkling-eyes.se/

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte fin klänning, gillade kjolen!

Har du googlat på brudklänning? Man kan hitta sidor med helt otroliga klänningar för ett ganska bra pris.

2011-01-27 @ 20:20:15
URL: http://bellismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0