Snabb uppdatering...

Benji har haft feber, även kräkt en gång natten till igår.
Idag mår han bättre, feberfri, men hosta, ont i halsen och hemskt hes.
Han får alltså bli hemma i alla fall imorgon också, eventuellt även torsdag.
Dock tjatar han om dagis och tycker det är megatråkigt att gå hemma.

Ronja har fått flytta in på sitt rum, hon har sovit hos oss sen hon föddes. Dock i spjälsäng intill vår säng i ca 2 månader.
Nu sover hon dock på sitt eget rum och imorse undrade jag varöfr vi inte gjort detta tidigare.
Hon sov hela natten, från 20.00 till 7.30.
Jag hade varit utvilad om det inte varit för att Benji sov hos oss från halv tre inatt, extra orolig sömn pga febern som skulle väck.

Idag gäller det alltså att hålla igång, så jag och Benji har satt igång kanelbullebak. Funderar dessutom på att steka plättar till lunch.
Sven sover och ska få göra det en stund till, han kör och jobbar vid halv fem.
Kvällen kommer alltså bli lugn, barnen lär somna i tid(som vanligt) och jag ska bädda ner mig i soffan, se tv, googla bröllopstrams och eventuellt läsa en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0