Såhär ligger det till...

Värdelös uppdatering för tillfället.
Båda barnen har varit dåliga, Ronja-feber och förkyld, Benji-öroninflammation och eventuellt halsfluss.
Han går numera på antibiotika och har gjort det tillräckligt länge för att inte smitta längre.

Nätterna för tillfället är helt hemska, båda barnen vaknar med väldigt korta intervaller, alltså hinner jag inte somna om emellan.
Jobbigt då barnen har mer energi än mig på dagen, dom vill leka och sysselsättas, men denna mamman är tom på energi.
Sömn är välbehövligt med bristvara.

Just nu ser Benji film, Ronja sover en stund.
Jag ska städa undan lite, väcka mannen vid halv tolv tänkte jag (han kom hem halv tre inatt, tror jag) sen lockar en sväng på svågertorp, jag vill ha mat, köpemat.

Kommentarer
Postat av: Annika

blir snart bättre skall du se..så du får sova lite...

hälsa mannen..

kram

2011-02-05 @ 18:10:03
URL: http://matannika.blogg.se/
Postat av: Therese med Clara

Tack så mycket för din kommentar! Är svårt att veta hur man ska hantera allt..

2011-02-06 @ 20:08:50
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0