blandad kompott

Strålande sol ute, snö som faller och grymt kallt. Visst är det härligt med sol, men bort med minusgraderna och ge mig vår.
Har lovat Benji pulkaåkning om det mot förmodan skulle komma så pass mycket snö.

I eftermiddag blir det även bak här hemma, kärleksmums.
Tänkte baka en del extra så kan Benji få med sig dessa till dagis imorgon och bjuda på.

Ronja sitter just nu på golvet och leker, vi var inom netto efter vi lämnat benji på dagis och då sålde dom musikinstrument till barn. Hittade en sån liten handtrumma till ronja. Så nu kommer hon sysselsätta sig en bra stund med den.
Skönt, då hinner jag röja och plocka undan lite här hemma.
Har dessutom hunnit slänga i mig lite frukost. Eller ja, en drickyoggi och efter det en påse pistagenötter.
Blev så jäkla sugen när jag såg dom på netto, precis när jag skulle betala.
Smart drag av affärerna och ha allt godis precis i kassagångarna.

Benji hde önskemål om middag idag, pepparbiff.
Blev två över i söndags som vi frös in, ska ta ut dessa ur frysen snart så dom hinner tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0