Allt och inget...

Båda barnen mår äntligen bra, Benji är frisk och åter på dagis. Ronja har lite hosta men annars fullt frisk.
Hon har dessutom hunnit få två små söta tänder i nederkäken, ytterligare fler är på gång.
Verkar som om hon går i benjis fotspår, få första tänderna när man är ca 6månader och sen fortsätter det ploppa upp en massa. Underbart gulligt iaf.
Dock är det ju som många av oss vet, att när tänderna kommer är nätterna hemska. Hon vaknar en del ggr, dock sover hon länge på morgonen.
Detta hjälper tyvärr inte min sömn då jag ändå måste gå upp med Benji på morgonen.
De flesta av våra morgnar ser likadana ut, upp med Benji, ge honom ett stort glas oboy (ibland två) sen ser han barntv medan jag slumrar till en timme i soffan.

Imorgon är det äntligen helg, och mannen min kommer inatt.
På kvällen får vi besök av söta Alex med familj (för dom som inte vet är Alex Benjis absoluta favorittjej).
Det vankas kinamat och denna mamman är dessutom galet sugen på fruktsallad.


Jag hoppas även hinna iväg och kolla några brudklänningar i helgen, känns som om jag borde ta tag i detta nu när sjukstugan är över för denna gången.


Snart är det dessutom Mars och jag börjar jobba deltid. Ska bli underbart att få vara bara jag, vuxenjag för en stund.
Jag kommer bygga naglar på salong Klipphörnan i Arlöv.
Hela Mars kommer jag dessutom ha fina öppningserbjudande och goodiebags till de första 20kunderna som gör nytt set.
För bokning kan ni redan nu ringa 0733-205005.
Välkomna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0