Rasande fart

Dagarna rullar på i ett rasande tempo. Full rulle hala dagarna.
Inte blev det lugnare av att vi bestämde oss för att inte åka iväg över jul(pga halkan) och istället fira julafton här hemma.
Imorgon blir det storstäd, lite fix på Burlövs center, mys med barnen och Benji ville dessutom baka.

Mannen har varit borta hela veckan, men kommer äntligen hem imorrn natt.

Idag har jag och barnen varit på öppna förskolan och firat lite jul med dans runt en väldigt liten gran.
Men skoj var det och Benji ville knappt gå hem.
Efter det tog vi en sväng med pulkan, eller ja, Benji sitter i pulkan och jag drar den. Detta undertiden jag puttar vagnen, tungt men grymt bra träning.
Vi hamnade på tygaffären nere i byn och fyndade ett Blixten Mcqueen tyg till Benji.
Vad jag ska sy av det har jag dock inte bestämt än.


Kommentarer
Postat av: Elin

hehe ja vi hade ett wii innan men gav bort det till min systerson, kanske lite dumt heeh

2011-01-11 @ 21:30:12
URL: http://lillamyojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0