Lucia

Helgen har sprungit förbi, full fart hela tiden.
Lördagen bestod av en massa besök, först kom Annika + en del familj på fika innan lunch.
Jag och Benji hade bakat morotskaka kl halv åtta på morgonen. Sedan stressat runt och hämtat saker hos mamma och pappa och varit på erikshjälpen och letat hatt.

Efter att Annika och dom gått kom Alex med familj, för dom som inte vet är Alex en väldigt söt liten tjej som tagit Benji med storm. ;)
Vi bakade Pepparkakshus (hur det ser ut nu behöver vi inte tala om, 1000bitar iaf) och barnen lekte en massa.
Senare kom Petra, Mattias och söta Neo! Blev tacos, snacks och massa snack.
Tack allihopa för en super trevlig kväll :)


Igår bakade vi lussebullar och pysslade och knåpade på Benjis lussedräkt.
Han var helt bestämd med vad han skulle vara så det var bara för denna mamma att sätta igång och sy.
Nånstans mitt i projektet blev även Sven indragen och han fick sätta igång och tillverka en hatt som jag senare klädde i tyg och dekorerade.
Super bra blev det och viktigast av allt, Benji var nöjd!

Så nu är jag precis hemkommen från Luciafirande på dagis.
Mysigt och alla barnen var verkligen superduktiga.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fin han blev :)

2010-12-13 @ 13:20:35
URL: http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0